Wednesday, July 4, 2007

Hello.

原来最疼痛的表情竟是没有情绪,
原来最残忍的画面可以甜言蜜语,
我不懂得如何更爱你,
影子讽刺得敢着我难分难离。
原来最孤单的是我还是那么想你,
原来最悲哀的是我不能面对自己,
你收得干净,我也会没有一点痕迹。

going to buy copic markers tomoro. expensivity.
oh well; too lazy to watercolour; how?
Ansy needs the best.

something funny happened. booo.
hahaha. not telling you. :D

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home